adwokat gliwice opóźniony lot

Opóźniony lub odwołany lot, zgubiony albo uszkodzony bagaż, odmowa przyjęcia na pokład? Czas podróżnych jest cenny, a my pomagamy chronić prawa poszkodowanych pasażerów. 

Wspieramy naszych Klientów w procesie reklamacyjnym z liniami lotniczymi stosując obowiązujące przepisy Rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 r. ustanawiające wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów.

Jeżeli w trakcie podróży doszło do:

– opóźnienia lotu o co najmniej 2 godziny;
– odwołania lotu na czas krótszy niż 2 tygodnie przed planowanym rejsem;
– odmowy przyjęcia na pokład wbrew woli pasażera,

przewoźnik może ponosić odpowiedzialność finansową wobec poszkodowanego pasażera.   

Warto odnotować, że w każdej z opisanych sytuacji liczy się czas reakcji. Zwłoka w podjęciu działań reklamacyjnych może skutkować przedawnieniem roszczeń i utratą perspektywy na otrzymanie odszkodowania. 

Wiemy, że przewoźnicy często ignorują pierwsze reklamacje na stwierdzone uchybienia, dlatego w naszej ocenie warto oddać sprawę w ręce profesjonalistów. Naszym zadaniem jest zoptymalizowanie drogi reklamacyjnej, a przez to także zwiększenie szans na otrzymanie należnego odszkodowania dla obsługiwanych Klientów. 

Pozostajemy do dyspozycji.